انعکاس تاریکی

انعکاس تاریکی

گفتم اینجا تا مشهد چقدر راه است؟!

گفت : آنقدر که بگویی...

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

آخرین مطالب

  • ۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۴ .....

نویسندگان

کجایی؟

چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۱۷ ب.ظ

ای سکوت ای مادر فریادها!
گم شدم در این هیاهو گم شدم
تو کجایی تا بگیری داد من ؟
گر سکوت خویش را می داشتم
زندگی پر بود از فریاد من !

فریدون مشیری

با ربط نوشت

اسلام دینی  است که به هیچ مؤمنی اجازه نمی دهد مقابل ظلم، ستم، مفاسد و گناه بی تفاوت بماند

امام حسین (ع)

۹۳/۱۱/۰۱ موافقین ۲ مخالفین ۰
رضا زارعی

فریدون مشیری

نظرات  (۳)

۰۲ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۱۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
من غمم گرفت این عکسو دیدم!!!!!!!
اعصابم بهم ریخت واقعن....
قاتل نبوده که یحتمل؟؟!!حداقل بخاطر سن و سالش!
سلام
ظاهر عکس دردناکه و هیچ انسانی این رو نمیپذیره
ولی نباید یک طرفه هم رفت
و باید دید چه خبر بوده
یک عکاس میتونه از یک زاویه یک مفهوم رو برسونه و از یک زاویه دیگه یک مفهوم کاملا متفاوت با دید اولی


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">