انعکاس تاریکی

انعکاس تاریکی

گفتم اینجا تا مشهد چقدر راه است؟!

گفت : آنقدر که بگویی...

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

آخرین مطالب

  • ۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۴ .....

نویسندگان

زندگی چیست؟جامعه

پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۲۴ ب.ظ

زندگی یعنی وزیر اقتصادی که  وقتی عینکش را در میاورد چشمانش را می بندد که مبادا مردم را به رنگ واقعیشان ببیند


زندگی یعنی بی غیرتی قوی ترین مرد جهان نسبت به ناموسش

زندگی یعنی رئیس جمهور با پژو بیاید با دانشگاه شخصی برود

زندگی یعن ی فرهنگ سازان جامعه در حال فرهنگ سوزی اند

زندگی یعنی دروغ های صدا و سیما

زندگی یعنی پسرکی که از گشنی زیر پل جان داد و مسولینی که از خوردن سیر نشدند

 


زندگی یعنی آمریکایی که با بمب اتمی هیرو شیما را به آسمان بفرستت اما ایران را بخاطر انرژی صلح آمیز هسته ای تحریم کند تا بیمار ایرانی برای خرید دارو کلیه بفروشد تا بتواند  باتری قلبش را بخرد

زندگی یعنی سرباز ایرانی که نماد هیتلر به پوتین میزند 

زندگی یعنی سردار مملکتی که بخاطر سوء استفاده جنسی از مجرمین بازداشت میشود

زندگی یعنی مردمانی نامحرم

 

۹۲/۰۹/۱۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
رضا زارعی

تسوج

درد

نظرات  (۱۷)

دردها فراموش مــــــــــیشوند.....
ولی "همدردها" هرگــــــــــــز....
من بودن آنهایی را مبخواهم کــــه
حتــــــــــی "یـــــــــــــادشان هم...
زنــــــــــــــدگی را زیباتر میـــکند....[گل]
سلام مرسی که اومدی وبلاگم
۳۰ آذر ۹۲ ، ۱۷:۰۲ محمدصادق برجیان

ما چله نشین شب یلدای حسینیم/
ماتم زدگان غم عظمای حسینیم

ما غرق عزای پسر فاطمه هستیم/
ما تا بسحر محو تماشای حسینیم
.
.
.
یلدایتان حسینی باد.

۲۵ آذر ۹۲ ، ۲۳:۱۸ مهتاب جوووووووووووووووووووووووووووووون

س. مررررررسی  که اومدی

عبدالله جوووووووووووووووووونمه(اونی که دیووونه شم

۲۲ آذر ۹۲ ، ۲۳:۵۳ کاروان محرم
سلام
با یه مطلب جدید آپم تشریف بیارید
باسلام و متشکرم از حضورتون توی وبم/خوشحال میشم بازم بهم سر بزنید.
پاسخ:
ممنونم
سلام
ممنون بازهم به وبلاگ آمدید
انشاء الله به زودی بروفیل را می نویسم
من اشعاری را که در نظرات من گذاشتید گذاشتم در وبلاگم
حدیث جدید هم گذاشته ام
موفق باشید
سلام ممنون بازهم که وبلاگم آمدید
شما سوره بقره  آیه 38 را که در نظر من گذاشتید من در وبلاگم گذاشتم
در وبلاگم حدیث جدید گذاشتم موفق باشید

سلام علیکم
هیئت هامون (هیئت دانشجویی دانشگاه صدا و سیما )
24، 25، 26 آذرماه. یکشنبه دوشنبه سه شنبه
از اذان مغرب تا ساعت 9:30
ابتدای بزرگراه نیایش، جنب پردیس سینمایی ملت، دانشگاه صدا و سیما
رسانه باشید!

نگاهی خاص بود. تلنگر می زد
ممنون
پاسخ:
نظر لطف شماس...ممنون
سلام ممنون که بازهم به وبلاگ سر زدید
من حدیث جدیدی در وبلاگم گذاشتم
موفق باشید

پاسخ:
اومدم...
سلام خسته نباشید
در وبلاگم حدیث جدید گذاشتم
خوشحال میشوم به وبلاگ سر بزنید
موفق باشید
سلام من شما رو لینک کردم
شما اگر دوست داشتید منو لینک کنید
در وبلاگم حدیث جدید گذاشتم
موفق باشید
پاسخ:
با افتخار لینک شدی 
۱۵ آذر ۹۲ ، ۰۲:۰۹ کاروان محرم
جالب بود
 ممنون که دعوتم کردید
پاسخ:
خواهش می کنم 
زندگی چیستی؟
سلام
وبلاگت از اون دسته وبلاگاییه که آدم اگه حوصله هم نداشته باشه اما باز مطالبتو می خونه و لذت می بره
من که مشتری اینجا شدم!

پاسخ:
ممنونم 
۱۴ آذر ۹۲ ، ۱۶:۲۱ یعقوب کربلا
ممنون لطف دارین

بروزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">