انعکاس تاریکی

انعکاس تاریکی

گفتم اینجا تا مشهد چقدر راه است؟!

گفت : آنقدر که بگویی...

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

آخرین مطالب

  • ۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۴ .....

نویسندگان

دوستم داره خب!

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۳ ب.ظ

اشتباه نکن
نه زیبایی تو
نه محبوبیتِ تو
مرا مجذوب خود نکرد،
تنها آن هنگام که روح زخمی مرا بوسیدی...
من عاشقت شدم !

شمس لنگرودی

دلـــ♥ نوشت

این برنامه ماه عسل رو خیلی دوست داشتم

حساب کنید منِ مرد نشستم گریه کردم وقتی میگفت:

دوستم داره خب!

عشقشون پایدار ( الهی آمین )

۹۳/۰۴/۲۴ موافقین ۵ مخالفین ۰
رضا زارعی

نظرات  (۱۳)

 منممممممممممممم عاشق این قسمتش بودم...
واقعا دم پسره گرررررررررررررم
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۹ مهندس بهشت
این برنامه دید منم به ازدواج عوض کرد اینکه خیلی سخت نگیرم از کجا معلوم اگه من جای سولماز باشم مرد زندگیم میمونه چیشم؟؟؟
خیلی وب زیبایی دارید
منم این برنامه ماه عسلو خیلی دوست داشتم
واقعا قشنگ بود
پاسخ:
خواهش
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۷ فانوس جزیره
سلام علیکم
طاعات قبول ..
میشه برام دعا کنید ..
عاقبتتون بخیر
پاسخ:
حتما
سلام
آپم
یادتون باشه خبرم نکردین:))
برنامه قشنگیه ماه عسل
پاسخ:
ببخشید یادم نبود
سلام
قبول باشه طاعاتتون
خیلی جالب بود اون قسمتش
ان شاءالله یه عشق خدایی قسمت ما هم بشه
۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۹:۳۹ ذو الفقار
برنامه قشنگی بود

۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۶:۵۵ آلــــــو نــــــک . . .
میزبانیم و میهمانید 

به :

 * * * پنج دقیقه فقط برای خودِ خدا * * * 

در :

www.aloonak.blog.ir

یـ علی ـا
۲۹ تیر ۹۳ ، ۱۲:۱۲ نازنین ابراهیمی فخاری
باسلام.

بااحترام دعوتید

التماس دعا
یاحق
۲۷ تیر ۹۳ ، ۱۸:۴۴ ساغر امیری
گرسنگی حق هیچ کودکی نیست
سفیر کوچه گردان عاشق باشیم...
آپم و منتظر حضور شما
التماس دعا
منم این برنامه رو خیلی دوس داشتم.چارشنبه هم بخاطر والیبال تکرارشو نشون داد و دوباره نگاش کردم....واقعا خوش به حالشون
حضرت زهرا سلام الله علیها:

اِنَّ السَّعیدَ، کُلَّ السَّعیدِ، حَقَّ السَّعیدِ مَن أحَبَّ عَلِیاً فی حَیاتِه وَ بَعدَ مَوتِه؛

همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دوران زندگی و پس از مرگش دوست داشته باشد.

امالی(صدوق) ص182

۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۳:۰۶ قاصدک وباد
دست مریزادمیگم به جفتشون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">