انعکاس تاریکی

انعکاس تاریکی

گفتم اینجا تا مشهد چقدر راه است؟!

گفت : آنقدر که بگویی...

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

آخرین مطالب

  • ۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۴ .....

نویسندگان

هر هزار تویی...

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۴۱ ب.ظ


مرا هزار امید است
و
هَر هزار تویی...

 سیمین بهبهانی

یاد آوری نوشت

یادت باشه

وقتی دلبر داری

باید از بقیه دل برداری .

۹۳/۰۶/۱۳ موافقین ۴ مخالفین ۰
رضا زارعی

سیمین بهبهانی

نظرات  (۲۲)

۱۶ آذر ۹۳ ، ۰۱:۵۳ یاور شهید کاظمی
سلام
وبلاگ زیبایی دارید
۱۴ آذر ۹۳ ، ۰۰:۱۵ محدثه انصاری
چه قشنگ بود.... خیلی خوشم اومد
سلام دوست عزیز زیبا بود  خدا قوت.
یا علی!!!!!!!!!!
۱۷ آبان ۹۳ ، ۱۶:۵۳ رنگ خدایے . . .

فروش فوق العاده و استثنایی دیش ماھواره

با قیمت ھاے کاملًا متفاوت و ارزان

به روزم
۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۵:۲۹ خادم الحسین
سلام.
با مطلبی جدید به روزیم با عنوان:
اسلام=اخلاق
همراه با سخنرانی بسیار زیبا از
حجت الاسلام سید حسن آقا میری در این باره...
منتظر شما و نظرات زیباتون
یا زهرا
التماس دعا
۰۱ مهر ۹۳ ، ۱۱:۵۳ فانوس جزیره
سلام علیکم
هفته دفاع مقدس بر شما بزرگوار مبارک ، امید که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و شرمنده شهدا نشویم.
پیام شهید به شما بزرگوار:
نهی از منکر
از اصفهان به قم می رفت. صدای آهنگ مبتذلی که راننده گوش می کرد شهید جلال افشار را آزار می داد. رفت با خشرویی به راننده گفت:
اگه امکان داره یا نوار رو خاموش کنید یا برای خودتون بذارین.
راننده با تمسخر گفت:
اگه ناراحتی می تونی پیاده شی!
جلال رفت توی فکر! هوای سرد بیابان تاریک و ... نیت کرد تا وجدان خفته راننده را بیدار کند. این بار به راننده گفت:
اگه خاموش نکنی پیاده میشم!

راننده هم نه کم گذاشت نه زیاد، پدال ترمز را فشار داد و ایستاد و گفت:
بفرما!
جلال پیاده شد. اتوبوس هنوز خیلی دور نشده بود که ایستاد!
همین که جلال به اتوبوس رسید، راننده به جلال گفت:
بیا بالا جوون ، نوار رو خاموش کردم.
سالها بعد که خبر شهادت جلال را به آیت الله بهاء الدینی دادند، ایشان در حالی که به عکسش نگاه می کرد فرمودند:
امام زمان (عج) از من یک سرباز خواست، من هم صاحب این عکس را معرفی کردم.
راز گل سرخ / ص10
جهت شادی روح شهید صلوات .. ان شاالله میهمان اهل بیت باشد
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
۳۰ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۵۸ فانوس جزیره
سلام علیکم
آخرین نماز یکشنبه این ماه فراموش نشه خیلی التماس دعا دارم بزرگوار
این حدیث هدیه به شما :

رسول مهربانیها (صلوات الله و سلام علیه)

هر کس بتواند کار حرامی انجام دهد ولی آن را فقط بخاطر ترس از خدا رها کند خداوند پیش از آخرت و در همین دنیا بهتر از آن را به او عوض دهد.

منتخب میزان الحکمه. ح 1517

وبلاگ فانوس جزیره هر روز به روز می گردد با حضور نویسندگان مختلف
هر روز منتظر حضور شما در فانوس جزیره هستیم بزرگوار
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
وقتی دلبر داری ...
۲۷ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۲۹ ســــرباز صفــــر وطــــن
  سلام
شما دعوتید به شیعه بلاگ...
به روزیم با «نسل سوخته»...
منتظر کامنت های پر شورتان هستیم..
یاعلی...
http://shiehblog.blog.ir/
باسلام وب خوبی داریدباتبادل لینک موافقید؟

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام


طرحی دیده شده تا طبق فرمایش ایت الله بهجت که میفرمودند 40 روز قبل محرم برای خود امادگی ایجاد کنید.تا روزی خوبی در محرم داشته باشید و محرم شوید.


شرح طرح:

دوستان از امروز که 40 روز تا محرم است هر روز یک زیارت عاشورا میخوانند یا اگر وقت نداشتند یک سلام میدهند . و عدد یک را برای خواندن زیارت عاشورا وارد نظرات میکنند و عدد 2 را برای سلام.

مثلا:روز اول است و من زیارت عاشورا خواندم در نظرات 1 را ثبت میکنم.


اللهم الرزقنا شفاعه الحسین یوم الورود

۲۵ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۴۲ فانوس جزیره
سلام علیکم
من و تو چکار کردیم ؟
به روز
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۱۴ فانوس جزیره
سلام علیکم
امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند:
آرزو چون سراب است ، بیننده را فریب داده و امیدوار را مایوس می کند
غرر الحکم . ح7207
لطفا نماز یکشنبه های این ماه فراموش نشود که عاقبت بخیری در پی دارد
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
سلام شما  در صفحه وبلاگ دوستان وبلاگ من لینک شدید در صورت تمایل من را با عنوان خط نور لینک کنید
ادرس:http://lightline.mihanblog.com
سلام شما لینک شدید در صورت تمایل من را با عنوان رنگ معرفت لینک کنید
http://wisdomcolor.mihanblog.com
سلام شما در با افتخار در بخش " وبلاگ های دوستان+تبادل لینک "وبلاگ من لینک شدید در صورت تمایل من را با عنوان رنگ معرفت لینک کنید
۱۸ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۱۴ فانوس جزیره
این حدیث هدیه به شما
امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند:
بر خواهشهای نفست غلبه کن حکمتت به کمال می رسد.
غرر الحکم.ح692


سلام علیکم
جمله زیبایی بود
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
۱۴ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۵۹ ₪نگـارنـده ₪
زیبا...
پاسخ:
ممنون
سلام
 مطلب زیبایی بود...
دست مریزاد...
پاسخ:
خواهش..
امیــد خوبــه... .
پاسخ:
خوبه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">