انعکاس تاریکی

انعکاس تاریکی

گفتم اینجا تا مشهد چقدر راه است؟!

گفت : آنقدر که بگویی...

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

آخرین مطالب

  • ۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۴ .....

نویسندگان

خدا تنها و تنها در دل انسان ها جا دارد

دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۵۲ ب.ظ

گاندی می گوید :من نمی توانم خدا را در بیرون از انسان بیابم...

اگر مطمئن بودم می توانم خدا را در غاری در هیمالایا پیدا کنم،

بی درنگ به آن جا می رفتم

اما می دانم که خدا تنها و تنها در دل انسان ها جا دارد

رامین جهانبگلو


با ربط نوشت

جرأت کنیدحقیقی باشید
جرأت کنید زشت باشید
خود را همان که هستید نشان دهید....
هر چه میخواهید باشید فقط خودتان باشید
انسان باشید

نظرات  (۳)

حقیقی بودن خیلی عالیه
ولی زشت بودن نه |:
عادمی که خودشه زشت نی ک
والا |:
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۱۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
بی صدا انسان باش...

++
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۰۶:۳۲ ... حسینی ...

از پاسخ من معلمان آشفتند

بر دهانشان هر آنچه آمد گفتند

اما به خدا هنوز من معتقدم

از جاذبه تو سیب ها می افتند

یا صاحب الزمان(عج)

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">