انعکاس تاریکی

انعکاس تاریکی

گفتم اینجا تا مشهد چقدر راه است؟!

گفت : آنقدر که بگویی...

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

آخرین مطالب

  • ۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۴ .....

نویسندگان

ماندن.....

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۶ ب.ظ

ماندن
به پایِ کسی کـه دوستَش داری
قَشنگترین،
اسارت زندگی است...!

حسین پناهی

حقیقت نوشت

گنهکارى گنه کرد و پشیمان شد ز کردارش

گنهکار پشیمان را نبخشیدن ، گنه باشد . . .

۹۳/۰۴/۲۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا زارعی

نظرات  (۴)

گرچه همه بودند . . .
اما تو که نبودی ، بودن ِ همه نبودن بود ، تا بودن . . .
تو نبودی و من در فزاقت ، تمام خلوتم را با خودم تقسیم کردم . . .
پای عشق ایستادن زیباست .


سلام
ولادت کریم اهل بیت و تبریک عرض میکنم

التماس دعا
پاسخ:
همچنین
۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۵:۱۳ فانوس جزیره
امیر المومنین علی (علیه السلام) :
خداوند روزه را واجب کرد تا بوسیله آن اخلاص خلق را بیازماید.
نهج البلاغه - حکمت 252


سلام علیکم
طاعات قبول
میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (علیه السلام) بر شما بزرگوار مبارک ، ان شاالله عیدی شما دعوتنامه زیارت بقیع باشد ...
التماس دعا
عاقبتتون بخیر
۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۱:۳۷ قاصدک وباد
ایول داره خانومه توعکس
شعرزیرش فوق العاده بود!
اون حرفارو میدونست که میزارم و دست به خطا زد پس حقش بود!شمابهتره دخالت نکنین!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">