انعکاس تاریکی

انعکاس تاریکی

گفتم اینجا تا مشهد چقدر راه است؟!

گفت : آنقدر که بگویی...

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

آخرین مطالب

  • ۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۴ .....

نویسندگان

آنکه دستم بگرفت...

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۲۸ ب.ظ

آنکه دستم بگرفت پدر بود...

بوسه می زنم بر دست های پدرم که هیچگاه دست هایم را رها نکرد

دوستت دارم پدر

پدر نوشت

به دنبال قشنگ ترین واژه ها و کلمات میگردم
اما هیچ کلمه و واژه ای نمیتواند عظمت حضور تو را در زندگی من وصف کند
فقط میگویم  دوستت دارم پدر  روزت مبارک

۹۳/۰۲/۲۳ موافقین ۴ مخالفین ۰
رضا زارعی

پدر

نظرات  (۸)

سلام.
دعوتید بزرگوار........
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۵۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
چه تصویری..

خدا همه ی پدرارو حفظ کنه

سلام
خداقوت
زیبا بود
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۲۲ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥

چی بنویسم واسه تو تا بدونی چه حالیم؟

چطور پنهون کنم بغض تو نوشتهام که نشکنه دلت؟چطور باید غم چشمامو از
نگاه ها قایم کنم؟ خستگی هامو از صدام چطور باید پنهون کنم؟

بسه دیگه جنگیدن

تموم کن این فاصله رو

 دیگه نمی خوام پنهون کنم غصه هامو جونم رسیده به لب.

نه ...

نه ...

هیچی نگو...

آروم ام نکن...

دیگه چشمام رسوا شده اشک ها دیگه تاب ماندن ندارن  درست مثل من که دیگه تابی  برای ماندن ندارم.

حیران شده ام

تو که آزاد و رهایی و سبک بال

 من اسیرم ..اسیر دنیا .منه بی پر و بال

اینجا برام مثل قفس تنگ و تاریکه 
بابا...من دل بریده ام از هر کس و ناکس جایی که هر کسش به فکرخودش است چه
ارزشی برای ماندن داره .خدایا ...خدایا سخت شده واسم .داغ یتیمی ویران گر روحم شده.

خدایا به دست  پدرها بقدری توان بده که دست نوازشگرشون رو بر سر یتیمان
بکشنند و محبتشان را دریغ نکنند

خدایا به  دل  فرزندان بقدری مهر ومحبت بده که دستان پر از لطف پدران رو ببوسند و برسر بگذارن

و من در سر دارم هوایت را ..نگاه مهربان و  صدای آرامش بخشت راپدرم .تو ماه منی گل همیشه بهارمی

چه بر خاک و چه در خاک

کاش برسم به دیدارت .

برام سخت تر از قبل شده دوریت

کاش برسم به دیدارت

کاش برسم به دیدارت

کاش برسم به دیدارت

 

..سلام علیکم...
شب جمعه ست زیارت عاشورایی ...توسلی...
تکلیف چهارم اپ شد.
دعوتید.
عاقبتتون بخیر.
سلام
عیدتون مبارک
اخه چه عکس معناگرای و زیبایی
این عید بزرگو بهتون تبریک میگم
آیا روایت صحیح السند و معتبری مبنی بر ولادت امیر مؤمنان (ع) در کعبه وجود دارد ؟
جواب را در وبلاگ بفرمائید...
http://sajjad-m.blog.ir/page/%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84-%D8%B4آیا روایت صحیح السند و معتبری مبنی بر ولادت امیر مؤمنان (ع) در کعبه وجود دارد ؟
جواب را در وبلاگ بفرمائید...
http://sajjad-m.blog.ir/page/%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-1%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-1

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">