انعکاس تاریکی

انعکاس تاریکی

گفتم اینجا تا مشهد چقدر راه است؟!

گفت : آنقدر که بگویی...

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

آخرین مطالب

  • ۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۴ .....

نویسندگان

خود باعث حجابم

شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۴۱ ب.ظ

 

والپیپرهای تولد امام زمان(عج) ( نیمه شعبان )

 
ای غایب از نظر ها کی می شود بیایی

ترسم که طی شود عمر ای نازنین نیایی

خود باعث حجابم بس که دلت شکستم

شرمنده ی تو هستم تو غایت وفایی
 
 

۹۳/۰۱/۲۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
رضا زارعی

تسوج

امام زمان

نظرات  (۶)

۰۵ تیر ۹۳ ، ۱۸:۳۱ فدائی امام زمان
سلام
شعر خوبی بود...
۳۱ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۵۴ معبری به آسمان- حسینی
منتظرا بدانند
اگر قرار است با آمدن " آفتاب " بیدار شویم
نمازمان قضاست...
...
در جمع همسنگرانم پیوند (لینک) هستید...
ای که دستت میرسد کاری بکن...
سلام خدا قوت
دوست عزیز وبلاک با محتوایی داری از خوندن مطالب لذت بردم
اگه دوست داشتی به وبلاگ منم سری بزن و با نظراتت من در هر چه بهتر شدن وبلاگ کمک کن
با تشکر
با عرض سلام و خسته نباشید  خدمت مدیر محترم وبلاگ... خوشحال میشم وبلاگ بنده هم جز وبلاگ دوستان شما باشد و به من هم سر بزنید و نظرتون رو در مورد وبلاگ تازه تاسیس من بفرمایید ... ممنون [گل]
پاسخ:
چشم
.سلام...امیدوارم خوب باشید...
میشه یه فاتحه برای شادی روح استادم بفرستید میخوام آروم تر بخوابه...
پاسخ:

اونم چشم

روحش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">