انعکاس تاریکی

انعکاس تاریکی

گفتم اینجا تا مشهد چقدر راه است؟!

گفت : آنقدر که بگویی...

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

آخرین مطالب

  • ۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۴ .....

نویسندگان

یاد

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۰۶ ب.ظ
دلم هوای نمایشگاه "گل یاس"رو کرد گفتم چند تا  عکس از نمایشگاه و به یاد اون روزا بزارم...
پارسال قد یه عمر تو نمایشگاه خالی شده بودم از بغض هایی که کم کم داشتن خفم میکردن
فکر نمیکردم دیگ بغضم برگرده ولی امروز که عطر ایام  فاطمیه همه جارو پر کرده دلم طوری گرفته که آروم و قرار ندارم
امروز منم مجنون بی لیلی


کجایی نمایشگاه؟؟؟

کجایی کوچه های مدینه؟؟؟

کجایی خانه علی؟؟؟

کجایی عطر نمایشگاه؟؟؟

کجایی پنجره های بقیع؟؟؟

کجایی شهید گمنام؟؟؟

دلم بد جوری هوایتان را کرده




کاش نجار مدینه ، در مدینه در نمی ساخت
یا اگر می ساخت ، بهر خانه حیدر نمی ساخت




یه مدینه، یه بقیعه ، یه امام ولی حرم نداره


از ما که گذشت ولی دیگر جلوی چشم هیچ کودکی مادرش را نزنید
۹۲/۱۲/۲۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
رضا زارعی

تسوج

فاطمیه

نظرات  (۶)

۲۸ اسفند ۹۲ ، ۰۱:۵۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
....

++
پاسخ:
......

السلام علیک یا فاطمة الزهرا سلام الله علیها

 

التماس دعا

سلام دوست گرامی

یکی از مسائلی که درباره عید نوروز مطرح است این است که آیا این روز مقارن با عید غدیر قمری است یا خیر؟ برای حل این مسئله، مطلب کوتاه زیر را مطالعه کنید و بعد خودتان نتیجه مقاله را به صورت آنلاین با مبدل تاریخ محاسبه نمایید.

۲۴ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۵۸ هوای حوصله

سلام

یادش بخیر ! عطر ایام فاطمیه !

و دیگر هیچ

پاسخ:
ودیگر هیچ
مواظب دست های مادرت باش..
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۲۰ معصوم منتظر
السلام علیک یا قره عین الرسول...
سلام علیکم.
عرض تسلیت.
من بااجزه تون لینک کردم.اگرصلاح دونستید لینک بفرمایید.
عاقبتتون بخیر.

پاسخ:
چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">