انعکاس تاریکی

انعکاس تاریکی

گفتم اینجا تا مشهد چقدر راه است؟!

گفت : آنقدر که بگویی...

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

آخرین مطالب

  • ۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۴ .....

نویسندگان

شهر من اینجا نیست...!

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۱۲ ب.ظ

شهر من اینجا نیست...!
اینجا…
آدم که نه!
آدمک هایش , همه ناجور رنگ بی رنگی اند!
و جالب تر !
اینجا هر کسی
هفتاد رنگ بازی میکند
تا میزبان سیاهی دیگری باشد!

شهر من اینجا نیست!
اینجا…
همه قار قار چهلمین کلاغ را
دوست می دارند!
و آبرو چون پنیری دزدیده خواهد شد!

شهر من اینجا نیست!
اینجا…
سبدهاشان پر است از
تخم های تهمتی که غالبا “دو زرده” اند!

من به دنبال دیارم هستم,
شهر من اینجا نیست…شهر من گم شده است!

۹۲/۰۸/۱۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا زارعی

تسوج

درد

نظرات  (۱)

۲۴ آبان ۹۲ ، ۲۳:۳۶ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام خداقوتـــــــ
عزاداریتون قبول
بروزم با . . .
" چهــــ سخت است خداحافظی با زائرانت "
اللهم الرزقنا کربـــــ بلا . . .
التماس دعا
یازهراکربـــــ بلا ان شاء الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">